Palatul Copiilor Constanta
  • Home
  • Despre
  • ORAR
  • Activitati Sportive
    • Inot
    • Baschet Fete
    • Baschet Baieti
    • Fotbal
    • Sah
  • Cultural - Artistic
    • Pictura
    • Dans modern
    • Dans Popular
    • Arta Teatrala
    • Teatru
    • Muzica Usoara
    • Taraf
    • Fanfara
    • Ceramica
    • Modelaj Ceramica
    • Cultura si Civilizatie Engleza
  • Tehnico - Stiintific aplicativ
    • Studii Europene
    • Atelierul fanteziei
    • Electronica
    • Educatie pentru Cetatenie Democratica
    • Informatica
    • Matematica aplicata
    • Horticultura
    • Navomodele
    • Handmade
  • Cluburile Copiilor din Judet
    • Clubul Copiilor Harsova
    • Clubul Copiilor Medgidia
    • Clubul Copiilor Mangalia
    • Clubul Copiilor Navodari
  • EVENIMENTE
  • PARTENERIATE
  • CONTACT
  • Documente publice
  • Anunturi
  • Înscrieri

                Termenul informatică desemnează știința procesării sistematice a informației, în special a procesării cu ajutorul calculatoarelor. Termenul englezesc corespunzător este Computer Science (stiința calculatoarelor).
                Istoric, informatica s-a dezvoltat ca știință din matematică, în timp ce dezvoltarea primelor calulatoare își are originea în electrotehnică și telecomunicații. De aceea, calculatorul reprezintă doar dispozitivul pe care sunt implementate conceptelor teoretice. Informaticianul olandez Edsger Dijkstra afirma: "În informatică ai de-a face cu calculatorul, așa cum ai în astronomie cu telescopul".
                Informatica teoretică se ocupă cu studiul teoriei limbajelor formale, respectiv automatica, teoria computațională și complexității, teoria grafurilor, criptologie, logică ș.a. punând bazele pentru construirea compilatoarelor pentru limbajele de programare și pentru formalizarea problemelor din matematică. Ea este, prin urmare, coloana vertebrală a informaticii.


         Prin încurajare constantă şi ambiţie putem vedea rezultatele obţinute de elevii noştrii.

Concursul național de informatică- satu mare 2019


Locul I Programare clasa a VII-a - BOTNARU VICTOR
Locul II Programare clasa a VIII-a - SAROFIN CRISTIAN
Mentiune Programare clasa a V-a - BEU ROBERT

Locul I Office clasa a-VIII-a ALBU MARA
Locul II Office clasa a-VIII-a SAROFIN CRISTIAN
Locul III Ofiice clasa a-V-a BEU ROBERT
Locul III Office clasa a-VII-a BOTNARU VICTOR
​Mentiune Office clasa a-IV-a ALBU MIHNEA




CONCURSURI JUDEȚENE 2018-2019


Activități din cercuri


hour of code 2016

Powered by Create your own unique website with customizable templates.